Τα γραφεία μας είναι ανοιχτά καθημερινά από 09:00 εώς 13:00 Τηλ. Επικοινωνίας: 24310.29376

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2022

Δημήτρης Μπάσης - Χαίροις Άνασσα

Η «Κεχαριτωμένη» είναι ο δεύτερος κύκλος ενότητας τραγουδιών και ορχηστρικών θεμάτων από το μουσικό μου έργο με τον κεντρικό τίτλο «Μεγάλες Ώρες».

 Είναι η Παναγία που επιδρά στην ψυχή και δημιουργεί μοναδικές στιγμές πνευματικής ευφορίας σε κάθε άνθρωπο, για τον λόγο αυτό αφιερώνω αυτό το έργο στην «Κεχαριτωμένη» από αγάπη και σεβασμό προς το πρόσωπό της

.(Ανδρέας Κατσιγιάννης)

 

 Τραγουδούν: Δημήτρης Μπάσης και φωνητικό σύνολο Chorus Vivendi Μουσική: Ανδρέας Κατσιγιάννης Στίχοι: Αγίου Ιωσήφ Ησυχαστού, απόδοση από τον Αλέξανδρο Φωτεινό Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Φωτεινός Μοντάζ: Κώστας Καλπατζίδης Παραγωγή: Πεμπτουσία

 

Στίχοι:

 

 Παντάνασσα, Μητέρα μου,γλυκιά μου Παναγία,

 του κόσμου η βασίλισσα και πάντων η ελπίδα

 χαίροις Άνασσα Δέσποινα

Η μόνη μου παράκληση,η μόνη σωτηρία,

 πολυύμνητε Μαρία γλυκιά παραμυθία

χαίροις Άνασσα Δέσποινα

Του παραδείσου τ’ άρωμα και τ’ ουρανού λαμπρότης

ο των Αγίων στολισμός και όλη η ωραιότης

χαίροις Άνασσα Δέσποινα

 Η των αγγέλων Άνασσα και πάντων ανωτέρα

 των Χερουβείμ και Σεραφείμ όντως Τιμιωτέρα

 χαίροις Άνασσα Δέσποινα

Δώσε μου λόγια, Δέσποινα πολύφωνος να γίνω

 και λιγυρά να τραγουδώ τον πρέποντά σου ύμνο

 χαίροις Άνασσα Δέσποινα


 

 

Προσκυνητής


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου