Τα ελληνικά Rafale και F-16 V εγκλωβίζουν τους Τούρκους πιλότους από το υπόστεγο που πίνουν καφέ πριν απογειωθούν από τα αεροδρόμια τους
Καθόλου τυχαία χθες ο εμπειρότατος Τούρκος Αντιπτέραρχος ε.α. İsmail Hakkı δήλωσε, για ποιο λόγο λούζει τους Τούρκους πιλότους κρύος ιδρώτας στο Αιγαίο, λέγοντας φόρα παρτίδα ότι “η ελληνική πολεμική αεροπορία μπορεί να «καταστρέψει» το τουρκικό ναυτικό και την τουρκική πολεμική αεροπορία.
Δεν ήταν μια δήλωση της στιγμή αλλά ήταν η απόρροια όλων όσων λαμβάνουν χώρα στο Αιγαίο από τον Ιούνιο και μετά, ενώ είχαμε πιθανότατα περιστατικό το οποίο προκάλεσε ζαλάδα στους Τούρκους πιλότους στο αεροδρόμιο του Ντάλαμαν.
Η εφημερίδα “ΠΑΤΡΙΣ” ανέφερε:, “Για να ξέρετε τι συμβαίνει τώρα στο Αιγαίο και γιατί τόσος πανικός από τους Τούρκους, Πριν από δύο περίπου μήνες (Ιούλιος 2022), ζεύγος ελληνικών αεροσκαφών Rafale της 332 Μοίρας, φορτωμένο με οπλισμό, πετούσε στην ευρύτερη περιοχή της Κύθνου, εγκλωβίζοντας τουρκικά F-16 που μόλις είχαν απογειωθεί από αεροπορική βάση του Ντάλαμαν απέναντι από τα Δωδεκάνησα στο όριο του ελληνικού FIR”.
Πρόκειται για τον απόλυτο εφιάλτη όχι μόνο για την τουρκική πολεμική αεροπορία, αλλά κάθε αεροπορία στον κόσμο, αφού ο εγκλωβισμός από τα ραντάρ ενός μαχητικού αεροσκάφους από άλλο, πριν αυτό βρεθεί στην ίδια κατάσταση, το καθιστά ανήμπορο να ανταποκριθεί σε κάθε σενάριο.
Είναι γνωστό ότι οι ελληνικοί πύραυλοι METEROR, έχουν εμβέλεια άνω των 100 χλμ. προσδίδοντας στους πιλότους μας, σε πιθανή περίπτωση πολεμικών επιχειρήσεων, αυτό που ονομάζεται ποιοτική ή φονική υπεροχή.
Οι Τούρκοι πιλότοι δηλαδή, φτάνοντας με τα μαχητικά τους αεροσκάφη, από τις κύριες βάσεις στο Αιγαίο, Ντάλαμαν και Μπαλίκεσιρ, στα όρια του ελληνικού FIR, θα έχουν στοχοποιηθεί από τα ραντάρ των ελληνικών RAFALE και σε λίγο των F-16 VIPER.
Σε περίοδο ειρήνης αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να αποχωρήσουν άμεσα υπό απειλή, ενώ σε περίοδο πολεμικών επιχειρήσεων κινδυνεύουν με άμεση κατάρριψη.
Σε αυτήν την εξίσωση θα πρέπει να συμπεριλάβουμε και τις παρτίδες των πλέον αναβαθμισμένων ελληνικών μαχητικών F-16 VIPER, τα οποία διαθέτουν ραντάρ AESA με εμβέλεια τεράστια για τα δεδομένα του Αιγαίου, αφού θα μπορούν να εγκλωβίζουν τους Τούρκους πιλότους από το υπόστεγο που θα πίνουν καφέ πριν απογειωθούν από τα αεροδρόμια τους.
Είναι μια πρωτόγνωρη δυνατότητα της ελληνικής πολεμικής αεροπορίας, που μας δίνει σαφές πλεονέκτημα στον αέρα, όχι όμως την δυνατότητα πλήρης εξουδετέρωσης των τουρκικών δυνάμεων.
Υπάρχει όμως πάντα, για να μην ξεχνιόμαστε και η περίπτωση τουρκικών μαζικών κτυπημάτων με βαλλιστικούς πυραύλους στα νησιά μας για παράδειγμα, ενώ στην εξίσωση εισέρχονται και τα τουρκικά στρατηγικής φύσεως μη επανδρωμένα AKINCI, BAYRAKTAR T-B2, και μελλοντικά του MIUS.
Σε αυτόν τον τομέα οφείλουμε να τρέξουμε κατοστάρι, όπως θα λέγαμε στον στίβο, γα να προλάβουμε να αποκτήσουμε τουλάχιστον τα επόμενα δύο χρόνια ένα UAV, παρόμοιου ή καλύτερου τεχνολογικά με το τουρκικό BAYRAKTAR T-B2, το οποίο θα είναι εξοπλισμένο με μικρούς πυραύλους και ραντάρ κατά χερσαίων στόχων, αλλά και στόχων επιφανείας.
Επισημαίνουμε όχι χθες σύμφωνα με το ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ, γνωστός Τούρκος ειδικός και δημοσιογράφος Engin Avcı, μας αποκάλυψε “ότι η Τουρκία θα συνεργαστεί με τη Ρωσία και την Κίνα το επόμενο διάστημα”.
Αυτό δείχνει ότι οι Τούρκοι κάνουν ήδη ότι περνά από το χέρι τους για να καλύψουν την όποια ελληνική ποιοτική υπεροχή στον αέρα, ενώ παράλληλα αυξάνουν καθημερινά τον αριθμό των μη επανδρωμένων εναερίων οχημάτων τους, σε μια προσπάθεια να υλοποιήσουν σε περίπτωση πιθανής ελληνοτουρκικής σύγκρουσης επιθέσεις κορεσμού, κατά βάσεων της ελληνικής πολεμικής αεροπορίας, αλλά και κρίσιμων υποδομών της χώρας μας.
Το θετικό σε όλο αυτό το άκρως επικίνδυνο για το Αιγαίο σκηνικό, είναι ότι το νερό μπήκε στο αυλάκι και έχουν κατανοήσει άπαντες στην Ελλάδα, ότι χωρίς πανίσχυρες ένοπλες δυνάμεις, η Τουρκία δεν πρόκειται να σταματήσει να προκαλεί σε στεριά, θάλασσα και αέρα σε καμία περίπτωση, καθώς οι δηλώσεις περί διεθνούς δικαίου αποτελούν για την Άγκυρα πολύ ψιλά και δυσανάγνωστα γράμματα.
PENTAPOSTAGMA
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου