Τα γραφεία μας είναι ανοιχτά καθημερινά από 09:00 εώς 13:00 Τηλ. Επικοινωνίας: 24310.29376

Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2019

Μάτις – “Μέριλ Στριπ των στρατηγών”: Εγώ πολέμησα, ο Τραμπ απαλλάχθηκε…


Είναι τιμή μου που «είμαι η Μέριλ Στριπ των στρατηγών και πραγματικά αυτό μου ακούγεται καλό», δήλωσε ο πρώην υπουργός Αμυνας των ΗΠΑ Τζέιμς Μάτις απαντώντας σε ένα ακόμη ανάρμοστο σχόλιο του Ντόναλντ Τραμπ. «Είναι τιμή μου που ο Τραμπ με θεωρεί υπερτιμημένο στρατηγό, διότι έχει πει ότι και η Μέριλ Στριπ είναι επίσης υπερτιμημένη ηθοποιός. Άρα, είμαι η Μέριλ Στριπ των στρατηγών και πραγματικά αυτό μου ακούγεται καλό», είπε.
Κατά την διάρκεια συνάντησης με την ηγεσία των Δημοκρατικών την Τετάρτη με θέμα την Συρία, στον Λευκό Οίκο, ο Τραμπ έκανε το υβριστικό αυτό σχόλιο κατά του Αμερικανού στρατιωτικού που έχει υπηρετήσει στο Ιράκ, την Συρία, το Αφγανιστάν.

«Εγώ δοκιμάστηκα στα πεδία των μαχών…ο Ντόναλντ Τραμπ μέσω μίας επιστολής γιατρού» που τον απήλλαξε από την στρατιωτική θητεία, υπενθύμισε ο στρατηγός Μάτις. Ο Τζέιμς Μάτις ανακοίνωσε στις 20 Δεκεμβρίου 2018 ότι αποχωρεί από τη θέση του επικρίνοντας την διπλωματική στρατηγική του Ντόναλντ Τραμπ. Ήταν πάντα αντίθετος με την αποχώρηση των αμερικανικών δυνάμεων από την Συρία.

DEFENCE POINT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου