Τα γραφεία μας είναι ανοιχτά καθημερινά από 09:00 εώς 13:00 Τηλ. Επικοινωνίας: 24310.29376

Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2021

Ελληνίδα μουσουλμάνα: "Δεν νιώθω τίποτα βλέποντας την τουρκική σημαία"

Συγκλονίζει στο μήνυμά της η Ελληνίδα μουσουλμάνα που ζει στην Γερμανία

Το δικό της μήνυμα απέστειλε μια Ελληνίδα μουσουλμάνα της Δυτικής Θράκης, η οποία ζει και εργάζεται τα τελευταία χρόνια στην Γερμανία.

Χαρακτηριστικά αναφέρει:

Είμαι από την μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης, έχω γεννηθεί στην Κομοτηνή, έχω μεγαλώσει στην Αθήνα. Δεν έχω πάει ποτέ μου στην Τουρκια, δεν έχω κανένα εκεί, επειδή είμαστε από την ανταλλαγή του πληθυσμού οι ρίζες μου είναι από την Τουρκία αλλά δεν νιώθω τίποτα βλέποντας την τουρκική σημαία.

Εμένα με αναστατώνει η Ελληνική σημαία, ειδικά τωρα που ζω στη Γερμανία. Το αίμα μου βιολογικά είναι τουρκικό, η καρδιά μου, η ψυχή μου, η ταυτότητα μου είναι Ελληνική.

Απλά μιλαω και τις δυο γλώσσες. Μιλάω τουρκικά όπως και ελληνικά όπως και Γερμανικά και Αγγλικά.

PENTAPOSTAGMA


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου