Τα γραφεία μας είναι ανοιχτά καθημερινά από 09:00 εώς 13:00 Τηλ. Επικοινωνίας: 24310.29376

Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2020

Ρ.Τ.Ερντογάν: «Μακρόν ασχολείσαι πολύ μαζί μου και θα έχεις μπλεξίματα»!

 

Νέες εμπρηστικές δηλώσεις από τον Τούρκο πρόεδρο, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, με αυτή τη φορά να τα βάζει με τον πρόεδρο της Γαλλίας, Εμανούλ Μακρόν. 

Ο Ερντογάν είπε χαρακτηριστικά, «Μακρόν θα έχεις μπλεξίματα μαζί μου προσωπικά», ενώ παράλληλα ζήτησε και να μην περιφέρονται στα...νησιά. 

Έξαλλος είναι ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν με τη Διακήρυξη της Αζαξιό, που συντάχθηκε κατά την Ευρωμεσογειακή Διάσκεψη στην Κορσική, και εκφράζει την πλήρη στήριξη των Ευρωπαίων ηγετών στην Ελλάδα, απέναντι στις τουρκικές προκλήσεις.  

Ο πρόεδρος της Τουρκίας, σε ομιλία του, δεν έκρυψε την οργή του και μάλιστα επιτέθηκε προσωπικά στον Γάλλο ομόλογο του, Εμανουέλ Μακρόν.

«Δεν θέλω να κάνω ονομαστική αναφορά, αλλά είμαι υποχρεωμένος. Ασχολείται πολύ μαζί μου. Λέει “έχουμε πρόβλημα με τον Ερντογάν”. Κύριε Μακρόν, θα έχετε περισσότερα μπλεξίματα με εμένα προσωπικά», είπε χαρακτηριστικά. 

PRONEWS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου