Τα γραφεία μας είναι ανοιχτά καθημερινά από 09:00 εώς 13:00 Τηλ. Επικοινωνίας: 24310.29376

Πέμπτη 30 Ιουλίου 2020

Ἅγιος Αρσένιος ὁ Καππαδόκης: Γιὰ ἀπειλὴ πολέμου διαβάζουμε τὸν 131.Ο ψαλμός.


Ψαλμός 131
 
1.Μνήσθητι, Κύριε, τοῦ Δαυΐδ καὶ πάσης τῆς πρᾳότητος αὐτοῦ,
2 .ὡς ὤμοσε τῷ Κυρίῳ, ηὔξατο τῷ Θεῷ᾿ Ιακώβ·  
3 .εἰ εἰσελεύσομαι εἰς σκήνωμα οἴκου μου, εἰ ἀναβήσομαι ἐπὶκλίνης στρωμνῆς μου,
4 .εἰδώσω ὕπνον τοῖς ὀφθαλμοῖς μου καὶ τοῖς βλεφάροις μου νυσταγμὸν καὶ ἀνάπαυσιν τοῖς κροτάφοις μου,
5 .ἕως οὗ εὕρω τόπον τῷ Κυρίῳ, σκήνωμα τῷ Θεῷ᾿ Ιακώβ.
6 .ἰδοὺ ἠκούσα μεν αὐτὴν ἐν᾿ Εφραθᾷ,  εὕρομεν αὐτὴν ἐντοῖς πεδίοις τοῦ δρυμοῦ·
7 .εἰσελευσόμεθα εἰς τὰ σκηνώματα αὐτοῦ, προσκυνήσομεν εἰς τὸν τόπον, οὗ ἔστησαν οἱ πόδες αὐτοῦ.
8 .ἀνάστηθι, Κύριε, εἰς τὴν ἀνάπαυσίν σου, σὺ καὶ κιβωτὸς τοῦ ἁγιάσματός σου·
9 .οἱ ἱερεῖς σου ἐνδύσον ται δικαιοσύνην, κα ὶοἱ ὅσιο ίσου ἀγαλλιάσονται.
10 .ἕνεκεν Δαυΐδ τοῦ δούλου σου μὴ ἀποστρέψῃς τὸ πρόσωπον τοῦ   χριστοῦ σου.  
11.ὤμο σε Κύριος τῷ Δαυΐδ ἀλήθειαν καὶ  οὐ μὴ ἀθετήσει αὐτήν· ἐκκαρποῦ τῆς κοιλίας σου θήσομαι ἐπὶ τοῦ θρόνου σου·
12.ἐὰν  φυλάξων τα ιοἱ υἱοίσου τὴν διαθήκην μου καὶ τὰ μαρτύριά μου ταῦτα, ἃ διδάξω αὐτούς, κα ὶοἱ υἱο ὶ αὐτῶν ἕως τοῦ.αἰῶνος καθιοῦνται ἐπὶ τοῦ θρόνου σου.
13. ὅτι ἐξελέξα το Κύριος τὴν Σιών, ᾑρετίσατο αὐτὴν εἰς κατοικίαν ἑαυτῷ·
14 .αὕτη ἡ κατά παυσίς μου εἰς αἰῶνα αἰῶνος, ᾧ δεκατοικήσω, ὅτι ᾑρετισάμην αὐτήν·
15 .τὴν θύραν αὐτῆς εὐλογῶν εὐλογήσω,  τοὺς πτωχοὺς αὐτῆς χορτάσω ἄρτων,
16 .τοὺς ἱερεῖς αὐτῆς ἐνδύσω σωτηρίαν, καὶ οἱὅσιοι αὐτῆς ἀγαλλιάσει ἀγαλλιάσονται.
17 .ἐκεῖ ἐξ ανατελῶ κέρας τῷ Δαυΐδ, ἡτοί μασαλύχνον τῷ χριστῷ μου·
18 .τοὺς ἐχθροὺς αὐτοῦ ἐνδύσω αἰσχύνην,  ἐπὶ δὲ αὐτὸν ἐξανθήσει τὸ ἁγίασμά μου

ΕΚΤΑΚΤΟ  ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου