Τα γραφεία μας είναι ανοιχτά καθημερινά από 09:00 εώς 13:00 Τηλ. Επικοινωνίας: 24310.29376

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2022

¨Παίρνω σύνταξη 4.800 λίρες και δίνω ενοίκιο 4.000 λίρες, όταν πάω να δουλέψω και μου λένε ¨είσαι γέρος¨…

Στο παρακάτω βίντεο ακούμε απελπισμένο συνταξιούχο να λέει τα εξής : 

Μα εγώ είμαι συνταξιούχος και παίρνω σύνταξη 4.800 λίρες
Δίνω ενοίκιο 4.000 λίρες και αυτή τη στιγμή σκέφτομαι να αυτοκτονήσω
Αν δεν αγαπούσα την σύζυγό μου…
Ο Αλλάχ να τους καταστρέψει
Θα αυτοκτονούσα αλλά αγαπάω τη σύζυγό μου
Μα είναι αυτή δικαιοσύνη ; Αυτός είναι ο κόσμος ;
Αυτή είναι η αλήθεια ; Αυτή είναι δικαιοσύνη ;
Αυτή είναι η θρησκεία ; Αυτό είναι το Ισλάμ ;
Το ρεύμα ακρίβυνε πολύ, το νερό ακρίβυνε πολύ
Μα εσύ μου δίνεις 4.800 λίρες σύνταξη και τις 4.000 τις παίρνει ο ιδιοκτήτης του σπιτιού
Αν δεν βγω πέρα, μου ορμάνε 50 δικηγόροι, αυτή τη στιγμή χρωστάω το τηλέφωνο μου και πάλι μου όρμησαν 4-5 δικηγόροι
Εγώ τι πρέπει να κάνω λοιπόν ; Εγώ ήμουν οδηγός σε φορτηγά και επειδή πέρασαν τα χρόνια, μου πήραν το δίπλωμα. Στους 100 πόντους μου πήραν το δίπλωμα και δεν μπορώ να δουλέψω
Πηγαίνω κάπου μου λένε “είσαι γέρος”, πηγαίνω αλλού και πάλι “είσαι γέρος”, μα τι να κάνω ;
Από ληστείες δεν ξέρω, από κλοπές δεν ξέρω, από ηρωίνη δεν ξέρω, από ναρκωτικά δεν ξέρω, δεν ξέρω τίποτα και δεν μπορώ να κάνω εμπόριο
Μα τι να κάνω ; Να μαζέψω τενεκέδες ; Κανείς δεν μου το επιτρέπει. Δεν έχω και αυτοκίνητο να μαζέψω τενεκέδες
Τι να κάνω ρε φίλε ; Ας μου πει κάποιος τι να κάνω. Και σαν εμένα υπάρχουν εκατομμύρια ακόμη άνθρωποι

ΤΟΥΡΚΙΚΑ  ΝΕΑ


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου