Τα γραφεία μας είναι ανοιχτά καθημερινά από 09:00 εώς 13:00 Τηλ. Επικοινωνίας: 24310.29376

Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2022

Κίναρος: «Tι να μου κάνουν εμένα οι Τούρκοι, δεν τους φοβάμαι…», λέει η κυρά Ρηνιώ

 

κυρά-Ρηνιώ είναι η μοναδική κάτοικος της Κινάρου. Η μέρα της ξεκινά περίπου στις 03:00 και μέχρι να βγει το πρώτο φως του ήλιου διαβάζει όσα συμβαίνουν στον κόσμο. Με το ξημέρωμα πηγαίνει στα κατσίκια και τα πρόβατά της.

Αφού ανάψει και τα καντήλια στην εκκλησία του Αϊ-Γιώργη που έχτισε ο προπάππους της το 1878, η κυρα-Ρηνιώ κατηφορίζει για το μεσημεριανό της, που συνήθως περιλαμβάνει κρέας ή ψάρι, στο σπίτι της, που αποτελείται από ένα δωμάτιο, έχει μια σόμπα με γκάζι για θέρμανση και από το παράθυρό του βλέπει το έρημο λιμάνι.

«Το μεσημέρι κατεβαίνω και κοιμάμαι γιατί είμαι όλη νύχτα ξυπνητή. Και το απόγευμα πάω πάλι στα ζώα. Οι δουλειές δεν σταματούν εδώ καθόλου. Κι έχει φορές που είμαι ζωντανή κι έχει φορές που είμαι ψοφισμένη. Μετά βλέπω τηλεόραση μέχρι που να τελειώσουν όλα τα έργα», λέει, μιλώντας στα «ΝΕΑ» η κυρα-Ρηνιώ – κατά κόσμον Ειρήνη Κατσοτούρχη.

Ρωμιοί της Πόλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου